RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 20305|回復: 111
收起左側

new xpress mini ??(再更新)8-6-07

[複製鏈接]
gary 發表於 2007-4-16 23:19:51 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
Do you remember "Xpress" ?? It was one of the famous RC car manufacturers in Hong Kong. Having released their first 1:10 RC car in 1999, they became more and more popular in year 2000 & 2001. Xpress also organized some RC races in Hong Kong, Macau & Australia. You can see their past racing result at
http://www.rc-xpress.com/catalog/race_results.php

In April 2007, Xpress are developing a new version of their Mini 1:10 RC car, named, Mini Road Runner II (MRR2); and it is now in its final testing phase. We might expect the new Xpress MRR2 available in the market around mid to end May, 2007.

Herebelow is the prototype of the Xpress MRR2 !
For more information, you can visit their official website http://www.rc-xpress.com

????????????????????????????????????????????

[ 本帖最後由 gary 於 2007-6-8 18:03 編輯 ]
xpress_mrr2_02.jpg
ALEXANDER 發表於 2007-4-16 23:24:04 | 顯示全部樓層
wow............
 樓主| gary 發表於 2007-4-16 23:25:46 | 顯示全部樓層
好似唔錯咁~~
毒魚 發表於 2007-4-16 23:27:11 | 顯示全部樓層
月乃~~月乃~~

月乃xpress咩.......
 樓主| gary 發表於 2007-4-16 23:29:19 | 顯示全部樓層
xpress_mrr2_01.jpg
ALEXANDER 發表於 2007-4-16 23:29:30 | 顯示全部樓層
"the new Xpress MRR2 available in the market around mid to end May, 2007. "


good good~
Evo露筍 發表於 2007-4-16 23:30:12 | 顯示全部樓層
我擁有o既第2架車就係xpress junior喇........
不過好可惜最後都係賤賣左比模型鋪........
 樓主| gary 發表於 2007-4-16 23:31:26 | 顯示全部樓層
原帖由 ALEXANDER 於 2007-4-16 23:29 發表
"the new Xpress MRR2 available in the market around mid to end May, 2007. "


good good~

你又有興趣??
ALEXANDER 發表於 2007-4-16 23:32:32 | 顯示全部樓層
原帖由 gary 於 16/4/2007 11:29 PM 發表

如果個底板可以窄d就好喇~
ALEXANDER 發表於 2007-4-16 23:34:11 | 顯示全部樓層
原帖由 gary 於 16/4/2007 11:31 PM 發表

你又有興趣??

係啊,有parts架可!?
毒魚 發表於 2007-4-16 23:35:02 | 顯示全部樓層
前a臂沒轉比較準確的設計想吃人啦
minimini 發表於 2007-4-16 23:40:37 | 顯示全部樓層
セ新新唔係冇做模型......轉玩 "樓市" 咩 ??
 樓主| gary 發表於 2007-4-16 23:48:09 | 顯示全部樓層
原帖由 ALEXANDER 於 2007-4-16 23:34 發表

係啊,有parts架可!?

有瓜~~~
wingx2 發表於 2007-4-16 23:59:56 | 顯示全部樓層
有冇張PHOTO好樣D架?
jacky-lee 發表於 2007-4-17 00:00:54 | 顯示全部樓層
great
 樓主| gary 發表於 2007-4-17 00:09:32 | 顯示全部樓層
原帖由 wingx2 於 2007-4-16 23:59 發表
有冇張PHOTO好樣D架?

佢個site得咁多,無計....
清清 發表於 2007-4-17 00:17:18 | 顯示全部樓層
係咪有人DIY架?
minimini 發表於 2007-4-17 00:21:04 | 顯示全部樓層
咁 Lobo 會唔會再揸番 Xpress ??
 樓主| gary 發表於 2007-4-17 00:29:45 | 顯示全部樓層
原帖由 清清 於 2007-4-17 00:17 發表
係咪有人DIY架?

唔似係羅~~
阿海 發表於 2007-4-17 01:31:21 | 顯示全部樓層
when available???
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 15:20 , Processed in 0.038605 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表