RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 4619|回復: 13
收起左側

今天看見post有人提起無聊進去看看

  [複製鏈接]
Dork 發表於 2012-7-17 21:29:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
本帖最後由 Dork 於 2012-7-17 21:32 編輯

http://www.selecthobby.com.hk/
達人一講到模型比例我就笑了
我都係多事分享下
不喜不要插我
ESSO 發表於 2012-7-17 21:39:33 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ESSO 於 2012-7-17 21:40 編輯

回復 Dork 的帖子

又係深水埗黑店x藝rc界湯人之冠高手.xxx哥
 樓主| Dork 發表於 2012-7-17 21:54:00 | 顯示全部樓層

黑吾黑店就見人見智
我好彩冇去比佢湯過
深水埗呂米高個名係工房真係響當當
ar- 發表於 2012-7-17 21:59:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ar- 於 2012-7-17 22:01 編輯
Dork 發表於 2012-7-17 21:29
http://www.selecthobby.com.hk/
達人一講到模型比例我就笑了
我都係多事分享下

輝哥仔唔好笑呀!!佢講果种比例模型係架,
以前id人係咁叫架
Lotus 發表於 2012-7-17 22:00:23 | 顯示全部樓層
wk_tsui 發表於 2012-7-17 22:02:04 | 顯示全部樓層
我都去過這間黑店買野都中過蕉
Lotus 發表於 2012-7-17 22:06:27 | 顯示全部樓層
http://www.youtube.com/watch?v=X ... e=player_embedded#!
佢條仆 街 坤人 坤到條楣越來越短...頭髮都烯埋..睇黎好快
antony_wong2001 發表於 2012-7-17 22:06:42 | 顯示全部樓層
我今日真係學到好多野.
drchan 發表於 2012-7-17 22:41:09 | 顯示全部樓層
最多人玩船
zero99 發表於 2012-7-17 22:48:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 zero99 於 2012-7-17 22:50 編輯

都係果句,真係好想請距食(使)
ESSO 發表於 2012-7-17 22:55:29 | 顯示全部樓層
湯人佢至''晶''..湯人對佢嚟講係一門''藝''術
所以佢就用這兩個字做鋪名果然係名不虛傳
RCandylau 發表於 2012-7-17 22:56:18 | 顯示全部樓層
其實條油口才都了得可學習
 樓主| Dork 發表於 2012-7-17 23:10:08 | 顯示全部樓層
ar- 發表於 2012-7-17 21:59
輝哥仔唔好笑呀!!佢講果种比例模型係架,
以前id人係咁叫架

我又學到吾少野
kahungboy 發表於 2012-7-18 06:49:49 | 顯示全部樓層
精偽又一習作
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-10 04:28 , Processed in 0.034627 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表