RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
樓主: terrykan
打印 上一主題 下一主題
收起左側

"M 車 同 盟”

    [複製鏈接]
2841#
jypepe 發表於 2012-4-4 15:08:39 | 只看該作者
2842#
tsanpong 發表於 2012-4-5 12:33:52 | 只看該作者
今星期五 4月6日有無人去橋底放車?

1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
2843#
pskyng 發表於 2012-4-5 12:50:05 | 只看該作者
tsanpong 發表於 2012-4-5 12:33
今星期五 4月6日有無人去橋底放車?

1) Jason (M05 OR M06)


今星期五 4月6日有無人去橋底放車?

1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
2844#
pasta 發表於 2012-4-5 13:11:43 | 只看該作者
1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
2845#
jypepe 發表於 2012-4-5 13:14:56 | 只看該作者
本帖最後由 jypepe 於 2012-4-5 15:10 編輯

1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
2846#
kevin-ysl 發表於 2012-4-5 13:55:57 | 只看該作者
會唔會天光就到呢???
我都想去~~~
2847#
JasonLeung 發表於 2012-4-5 15:34:34 | 只看該作者
唔知聽日會唔會好似依家落咁大雨
2848#
fatyip 發表於 2012-4-5 15:36:29 | 只看該作者
回復 JasonLeung 的帖子

而家直情落狗屎...我聽日重要上山
2849#
小龍 發表於 2012-4-5 21:29:22 | 只看該作者
師兄們:明天幾點開始?
2850#
小龍 發表於 2012-4-5 21:30:22 | 只看該作者
1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
9)小龍(TA05M4)
2851#
JasonLeung 發表於 2012-4-5 21:32:48 | 只看該作者
傳說中既小龍!?
謎一樣既傳奇人物
2852#
小龍 發表於 2012-4-5 22:11:35 | 只看該作者
多謝抬舉。加多個fD天晚

1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
9)小龍(TA05M4)
10)edwardchow1(M05)
2853#
丘比凸 發表於 2012-4-5 22:44:34 | 只看該作者
1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
9)小龍(TA05M4)
10)edwardchow1(M05)
11)丘比凸 (m05)
2854#
super-pak 發表於 2012-4-6 01:50:04 | 只看該作者
1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
9)小龍(TA05M4)
10)edwardchow1(M05)
11)丘比凸 (m05)
12)super-pak(m04,m03&kt8)
2855#
小龍 發表於 2012-4-6 03:06:18 | 只看該作者
1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
9)小龍(TA05M4, m03)
10)edwardchow1(M05)
11)丘比凸 (m05)
12)super-pak(m04,m03&kt8)
2856#
leonyu1993 發表於 2012-4-6 05:14:27 | 只看該作者
add me plz
2857#
KKKOO3K 發表於 2012-4-6 08:42:39 | 只看該作者
1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
9)小龍(TA05M4, m03)
10)edwardchow1(M05)
11)丘比凸 (m05)
12)super-pak(m04,m03&kt8)
13)kkkoo3k(m05)
2858#
wahli 發表於 2012-4-6 08:47:49 | 只看該作者

1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
3) tsanpong  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
9)小龍(TA05M4, m03)
10)edwardchow1(M05)
11)丘比凸 (m05)
12)super-pak(m04,m03&kt8)
13)kkkoo3k(m05)  
14)wahli(m03)
2859#
tsanpong 發表於 2012-4-6 12:25:14 | 只看該作者
1) Jason (M05 OR M06)
2) Victor (M03)
3) fatyip  (M05)
4) pskyng (M04)
5) smok (M03)
6) PASTA (M03)
7) 王公子 (M03)
8) jypepe (m05) 好野, 明日唔洗返, 日斗整車夜晚黎!
9) 小龍(TA05M4, m03)
10)edwardchow1(M05)
11)丘比凸 (m05)
12)super-pak(m04,m03&kt8)
13)kkkoo3k(m05)  
14)wahli(m03)
15)tsanpong  (M05)
16)leonyu1993 (M05)
2860#
tsanpong 發表於 2012-4-6 12:29:50 | 只看該作者
可能今晚有20架M車係橋底都未頂.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-28 05:42 , Processed in 0.103478 second(s), 15 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表