JasonLeung 發表於 2012-3-27 20:08 登錄/註冊後可看大圖 今星期五 3月30日 橋底M車會~ 有無一齊黎玩下呀~~~
舉報
Johnson_1984 發表於 2012-3-28 23:34 登錄/註冊後可看大圖 回復 丘比凸 的帖子 哈哈哈!!!你講緊我呀!!不過M車真係好難set...同油車比完全兩回事。白朱力唔夠。 ...
IMG_2707b.JPG (51.55 KB, 下載次數: 0)
下載附件
2012-3-29 23:38 上傳
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房
GMT+8, 2026-6-28 06:42 , Processed in 0.056189 second(s), 16 queries , Gzip On.
Powered by Discuz! X3.2
© 2001-2013 Comsenz Inc.