RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 3641|回復: 10
收起左側

真正火箭m03

[複製鏈接]
ftbingobingo 發表於 2009-5-31 21:22:51 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
今日見到d澳洲朋友鬥完車之後既娛興節目, 真係好快, 亦都好快玩完
IMG_4807.JPG
IMG_5003.JPG
IMG_5008.JPG
IMG_5013.JPG
IMG_5014.JPG
 樓主| ftbingobingo 發表於 2009-5-31 21:25:32 | 顯示全部樓層
finally............
IMG_5015.JPG
IMG_5026.JPG
IMG_5031.JPG
hotwing~ 發表於 2009-5-31 21:36:29 | 顯示全部樓層
型啦-       -萬一燒著點算
ryancmlam 發表於 2009-5-31 21:58:32 | 顯示全部樓層
Crazy.....
takuma 發表於 2009-5-31 22:02:26 | 顯示全部樓層
so funny wo ~~~
tattat 發表於 2009-5-31 22:04:05 | 顯示全部樓層
哈,咁攪笑.......
eddie1987831 發表於 2009-5-31 22:07:46 | 顯示全部樓層
好似好正感wo
aloha 發表於 2009-5-31 22:08:06 | 顯示全部樓層
It's funny!! thanks for sharing
SPAWN 發表於 2009-5-31 22:46:01 | 顯示全部樓層
smallfaifai 發表於 2009-6-1 01:40:34 | 顯示全部樓層
個殼就肯定total loss啦,但架車仲有冇剩呢?...............
magic_pro2004 發表於 2009-6-1 01:58:12 | 顯示全部樓層
娛樂性豐富喎!!!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 15:18 , Processed in 0.060892 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表