RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 3281|回復: 4
收起左側

eXTREME R-605 Charger

[複製鏈接]
artech 發表於 2009-5-29 10:54:09 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
本帖最後由 artech 於 2009-5-29 10:57 編輯

有冇C-Hing用過 eXTREME R-605 charger
比X-605 多了些什麼分別???

thanks
R605a.jpg
sesamestreet 發表於 2009-5-29 11:42:33 | 顯示全部樓層
好似只係color唔用,specification好似一樣...
Love_stephy=) 發表於 2009-5-29 11:54:33 | 顯示全部樓層
sesamestreet 發表於 2009-5-29 12:06:50 | 顯示全部樓層
綠色好D...環保嗎...
 樓主| artech 發表於 2009-5-29 13:54:14 | 顯示全部樓層
綠色好D...環保嗎...
sesamestreet 發表於 29/5/2009 12:06 PM


綠色幾型仔, 除咗價錢(HK價) & 顏色上有分別之外,
真係唔知有乜分別??? (我睇過淘寶網同價)
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-10 05:16 , Processed in 0.079068 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表