RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
樓主: terrykan
打印 上一主題 下一主題
收起左側

"M 車 同 盟”

    [複製鏈接]
3641#
kf5jerry 發表於 2012-9-17 09:16:08 | 只看該作者
3642#
KENNY110 發表於 2012-9-17 09:46:20 來自手機 | 只看該作者
kf5jerry 發表於 2012-9-17 09:16
明白, THX ching

如果想直路尾無咁甩可以裝返隻有風压既翼落去快湾可以安心D
3643#
kevin-ysl 發表於 2012-9-17 12:09:06 | 只看該作者
其實好多靚殼都係唔多實際呢~~~
好睇唔好跑!!
我個人幾喜歡..掃把佬Q版!!
劈太深都會CUP車但直路高速都幾定!!
3644#
KENNY110 發表於 2012-9-17 12:19:57 | 只看該作者
講开又講!有無師兄有興趣JV白豬大集合?
3645#
 樓主| terrykan 發表於 2012-9-17 13:23:50 | 只看該作者
KENNY110 發表於 2012-9-17 12:19
講开又講!有無師兄有興趣JV白豬大集合?

我第一個讚成!最好清一色白朱!
3646#
KENNY110 發表於 2012-9-17 13:40:24 來自手機 | 只看該作者
terrykan 發表於 2012-9-17 13:23
我第一個讚成!最好清一色白朱!

次次都得我同你吹边吹得起丫!
3647#
 樓主| terrykan 發表於 2012-9-17 13:53:08 | 只看該作者
KENNY110 發表於 2012-9-17 13:40
次次都得我同你吹边吹得起丫!

咁下次要上JV影番幾張M仔白朱相!
3648#
gary 發表於 2012-9-17 13:54:37 | 只看該作者
重有我呢........
3649#
KENNY110 發表於 2012-9-17 15:29:38 | 只看該作者
Gary兄
3650#
 樓主| terrykan 發表於 2012-9-17 15:49:52 | 只看該作者
咁嚟更星期五有邊位師兄有興趣上JV走番轉白朱!因為可以玩相同速度!
不論FF,FR,4WD都可以!為了不影響其它師兄玩,我哋每場都係玩大約十分鐘!
希望各位師兄大力支持!
3651#
KENNY110 發表於 2012-9-17 16:04:22 | 只看該作者
咁快?比D時間人準備得唔得呀!
3652#
tsanpong 發表於 2012-9-17 16:15:30 | 只看該作者
terrykan 發表於 2012-9-17 15:49
咁嚟更星期五有邊位師兄有興趣上JV走番轉白朱!因為可以玩相同速度!
不論FF,FR,4WD都可以!為了不影響其它 ...

JV, A or B ?
3653#
KENNY110 發表於 2012-9-17 16:17:34 來自手機 | 只看該作者
tsanpong 發表於 2012-9-17 16:15
JV, A or B ?

目標係A場
3654#
 樓主| terrykan 發表於 2012-9-17 16:22:46 | 只看該作者

A場!
3655#
 樓主| terrykan 發表於 2012-9-17 16:24:23 | 只看該作者
KENNY110 發表於 2012-9-17 16:04
咁快?比D時間人準備得唔得呀!

今日先星期一!咁多唔夠時間!
3656#
gary 發表於 2012-9-17 17:48:20 | 只看該作者
正,差定電先!!!!
3657#
 樓主| terrykan 發表於 2012-9-17 17:53:54 | 只看該作者

好!
3658#
smok 發表於 2012-9-17 18:44:11 | 只看該作者
黑豬好D WO
3659#
fatyip 發表於 2012-9-17 18:47:12 | 只看該作者
我都想試下jv
3660#
tsanpong 發表於 2012-9-17 19:01:46 | 只看該作者

Together.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-27 06:32 , Processed in 0.206945 second(s), 15 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表