您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊
舉報
Celica shell, it look like real car. Great Job! C - Hing. zzt230 發表於 3-4-2011 09:22 登錄/註冊後可看大圖
回復 terrykan 不禁當,我都要用兩件法寶幫手。 第一樣當然是軟直尺,第二是3m 縐紋膠紙。 Let ... batcat 發表於 2011-4-2 18:59 登錄/註冊後可看大圖
兩者皆可。我由細習慣用筆畫線,首選班馬牌CD筆(極細)頭。 但是如果經驗不夠就用黒線。 batcat 發表於 2011-3-24 20:07 登錄/註冊後可看大圖
Please share your MR2 when finish! I may buy 1 this weekend. batcat 發表於 2011-3-25 08:25 登錄/註冊後可看大圖
Thx C hing! 我會很快完成我的MR-2 terrykan 發表於 25-3-2011 08:12 登錄/註冊後可看大圖
Yes,貼完貼紙最後上線。如出界用浠天拿加棉花棒抹便可,但切勿用大量天拿,個殼會啞色,小心! batcat 發表於 2011-3-24 22:39 登錄/註冊後可看大圖
係唔係畫在殼出便呀? terrykan 發表於 24-3-2011 22:28 登錄/註冊後可看大圖
師兄請問你個車殼啲黑邊係點做架? 用拉黑線定用筆畫上去?點做先靚? terrykan 發表於 24-3-2011 09:30 登錄/註冊後可看大圖
本版積分規則 發表回復
手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房
GMT+8, 2026-6-25 16:35 , Processed in 0.078379 second(s), 19 queries , Gzip On.
Powered by Discuz! X3.2
© 2001-2013 Comsenz Inc.