RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 2405|回復: 5
打印 上一主題 下一主題
收起左側

求助,我部ABC銷差速個鏍絲斷左!

[複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
gongpr 發表於 2009-5-6 14:35:44 | 顯示全部樓層 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
我部ABC銷差速個鏍絲斷左!系邊道可以買到呀?請各位師兄幫幫手
2#
 樓主| gongpr 發表於 2009-5-6 15:26:02 | 顯示全部樓層
KWS邊間有買呀,唔該!
3#
 樓主| gongpr 發表於 2009-5-6 16:43:34 | 顯示全部樓層
正常啦,前單唔可以殺break過大,
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 12:38 , Processed in 0.168987 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表