RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 4264|回復: 17
打印 上一主題 下一主題
收起左側

MRR2 CUP車問題

[複製鏈接]
1#
SamsonSung 發表於 2009-2-19 11:53:10 | 顯示全部樓層
Wing,
Can you tell me the different in RI 中溫 or 高溫頭呔?
I use 36R in rear, in the front I don't know what shall I use? RI 中溫 or 高溫頭呔?
Thx
2#
SamsonSung 發表於 2009-2-20 11:48:10 | 顯示全部樓層
Thank You All
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 12:41 , Processed in 0.086205 second(s), 15 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表