RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
12
返回列表 發新帖
樓主: rk2
收起左側

未曾動手翻新的 HOTSHOT

[複製鏈接]
chacha 發表於 2016-1-12 23:10:43 | 顯示全部樓層
sam0724 發表於 2016-1-12 22:51
噴完 PS1 再噴 PS5 呢???

係單一色噴底,紅色白底就鮮色D,紅色黑底就比較沉色D
cs1 發表於 2016-1-13 00:05:49 | 顯示全部樓層
chacha 發表於 2016-1-12 21:03
如果用白色,紅色會比蘚,相反用黑色就比較沈,但係較果又唔錯!
你可用D碎料,比較下兩様先。 ...


好清楚及明白了 , 感謝 CHACHA  CHING 提供經驗及意見
fyin 發表於 2016-1-14 11:45:47 | 顯示全部樓層
I have 1gen and release one
 樓主| rk2 發表於 2026-5-11 13:57:49 | 顯示全部樓層
咁樣就10 年過去了。。。現今都流行係社交媒體說 RC 了。不過我都係鍾意係呢到講。容易搵番自己同他人的留言。。。。
先講下搖臂,全新膠搖臂,組裝好,放了 3 - 5 年; 因穿 PIN 是用咬牙收在搖臂孔內,搖臂孔它自動爆開了。最近見復刻的電越有用新款的螺絲解決 穿 PIN問題,似乎可以借鏡。當然這都是度身訂造的尺寸給復刻車用,買回來也未必合 HOTSHOT。咁我去TB 找到了 : 1是 用 E夾固定前後位。2. 是 用孔位穿銷軸固定。3. 是用收螺絲固定。膽粗粗,3 樣都買齊回來,看看哪個合用,好用。
IMG_0041.JPG
IMG_0042.JPG
IMG_0043.JPG
IMG_0749.JPG
IMG_0603 2.jpg
 樓主| rk2 發表於 2026-5-11 15:57:00 | 顯示全部樓層
與原廠的穿 PIN 收螺絲對比照。長度必須等於或長過原裝少少。
IMG_0613 2.jpg
IMG_0614 2.jpg
IMG_0615 2.jpg
IMG_0616 2.jpg
 樓主| rk2 發表於 2026-5-12 13:52:23 | 顯示全部樓層
rk2 發表於 2026-5-11 15:57
與原廠的穿 PIN 收螺絲對比照。長度必須等於或長過原裝少少。

由於此車的設計及生產年代古遠,以今日的要求,前後搖臂的虛位實在太大,不可接受。因此,我用 0.1 MM 的有粘力 黑色 PVC 膠紙打斜纏在鋼 PIN 上。原本直徑 2.9 的 PIN 成了 3.1左右 。又將所有孔位用 3.1 MM 再開一次。效果好好,可以自由落下又不會太鬆。
dia 2.9 mm.JPG
dia 3.0 mm.JPG
wrapped pin 1.JPG
 樓主| rk2 發表於 2026-5-13 08:58:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 rk2 於 2026-5-13 09:00 編輯
rk2 發表於 2026-5-12 13:52
由於此車的設計及生產年代古遠,以今日的要求,前後搖臂的虛位實在太大,不可接受。因此,我用 0.1 MM 的 ...

後懸掛上臂,因收螺絲 PIN 不夠長,只好用 E 夾版本。前後懸掛就這样完成了。
另外,轉向也參考了網上的資訊,改用 M05 的鋁合金組件。。。。
rear susp pin 2.jpg
rear susp pin.jpg
steering rack 1.JPG
steering rack.JPG
M05 steering set.JPG
DIY steering bracket.JPG
 樓主| rk2 發表於 2026-5-13 10:04:56 | 顯示全部樓層
rk2 發表於 2026-5-13 08:58
後懸掛上臂,因收螺絲 PIN 不夠長,只好用 E 夾版本。前後懸掛就這样完成了。
另外,轉向也參考了網上 ...

全車改用 RTW 鍍金螺絲。前避震改為左右獨立。
RTW screw.JPG
front susp 1.JPG
front susp.JPG
 樓主| rk2 發表於 2026-5-15 10:32:17 | 顯示全部樓層
rk2 發表於 2026-5-13 10:04
全車改用 RTW 鍍金螺絲。前避震改為左右獨立。

也將損壞了的三角接合器修復及將 電池倉蓋,前防傾桿支架改為碳纖板。
IMG_1314.JPG
IMG_1315.JPG
restored adaptor.JPG
close up adaptor.JPG
adaptor restore.JPG
adaptor broken.JPG
triangle adaptor.JPG
AMAT 發表於 2026-5-22 12:59:10 | 顯示全部樓層
果件三角應該有得買呢個金屬版。
AMAT 發表於 2026-5-22 13:03:35 | 顯示全部樓層
仲有你隻轉向杯裂晒,都應該換咗佢好啲。
 樓主| rk2 發表於 2026-5-22 15:29:05 | 顯示全部樓層
AMAT 發表於 2026-5-22 13:03
仲有你隻轉向杯裂晒,都應該換咗佢好啲。

果張相係我換轉向杯之前影的。 做咗少少功課,TA 02 轉向杯可以與 HOTSHOT 共用。誰不知,兩者長短有不同的,TA 02 鋁轉向杯是短了,會頂狗骨。。。。。。只好買返膠件更換。。
TA02 knuckle AL.jpg
TA02 knuckle.JPG
 樓主| rk2 發表於 2026-5-22 16:00:24 | 顯示全部樓層
rk2 發表於 2026-5-22 15:29
果張相係我換轉向杯之前影的。 做咗少少功課,TA 02 轉向杯可以與 HOTSHOT 共用。誰不知,兩者長短有不 ...

前懸掛左右轉向波子,初版是鋁的。用得耐了會有損耗。。。。。都係換翻做鋼波子好的。
steering knuckle ball wearing 1.jpg
波子.JPG
波子 2.jpg
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-10 05:01 , Processed in 0.035468 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表