RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 4786|回復: 11
收起左側

請問一下玩FGX的ching們:

[複製鏈接]
hungm55hk 發表於 2012-5-4 02:22:57 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
你地玩開幾多t摩打?
KeithTBB 發表於 2012-5-4 09:41:10 | 顯示全部樓層
黑豬, 比賽就21.5
suvincent 發表於 2012-5-4 10:59:43 | 顯示全部樓層
KeithTBB 發表於 2012-5-4 11:57:57 | 顯示全部樓層
冇記錯既話,我行19/35, 姐係5.42齒比
suvincent 發表於 2012-5-4 14:25:21 | 顯示全部樓層
KeithTBB 發表於 2012-5-4 11:57
冇記錯既話,我行19/35, 姐係5.42齒比

內齒比唔系2.71咩?19/35應該系4.99齒比啵。
KeithTBB 發表於 2012-5-6 06:50:02 | 顯示全部樓層
typo on the latter
KeithTBB 發表於 2012-5-6 06:50:40 | 顯示全部樓層
typo on the latter
eddliang 發表於 2012-5-6 22:36:57 | 顯示全部樓層
UFO21.5T  30/35  about 3.16
neway_box 發表於 2012-5-20 17:47:49 | 顯示全部樓層
FGX 改左104頭用唔用到F60個殼???
rave1010hk 發表於 2012-5-20 21:23:34 | 顯示全部樓層
回復 neway_box 的帖子

用到F60殻。
neway_box 發表於 2012-5-21 00:19:52 | 顯示全部樓層
回復 rave1010hk 的帖子

Thx ,f 60殼應該仲有無得買呢?
neway_box 發表於 2012-5-27 13:21:29 | 顯示全部樓層
我笠個殼落去,後面好似有d頂唔多岩。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-28 22:28 , Processed in 0.073670 second(s), 17 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表