RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 8653|回復: 35
打印 上一主題 下一主題
收起左側

新人報到

  [複製鏈接]
1#
g679654 發表於 2011-8-16 22:15:58 | 顯示全部樓層
C兄,我係今日玩12仔個位,原來都識亞tong,買左彈弓未呀?記得TRFM車用,我本來有一套,今天無帶去,你可以試左先買!
2#
g679654 發表於 2011-8-16 22:20:15 | 顯示全部樓層
可以的話,買多個跑殼,原本個殼留返。我都有個殼裝左燈,唔會去JV玩,係JV玩D50/60蚊,無壓力。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 22:19 , Processed in 0.287041 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表