RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 4874|回復: 19
收起左側

第二個舊殼 Skyline GTR-R32

[複製鏈接]
dinnersuper 發表於 2007-11-10 00:13:08 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
啱啱加左個燈杯.
加左條喉!!
IMG_0121.JPG
IMG_0124.JPG
IMG_0125.JPG
nismokin 發表於 2007-11-10 00:15:00 | 顯示全部樓層
唔知點解, 我覺得佢真係好似33~
 樓主| dinnersuper 發表於 2007-11-10 00:17:43 | 顯示全部樓層
唔通係r33..如果有錯..
請見諒...
NCP10 發表於 2007-11-10 00:52:23 | 顯示全部樓層
個殼幾得意喎,買左幾錢呀...係邊買呀...THX
 樓主| dinnersuper 發表於 2007-11-10 11:03:20 | 顯示全部樓層
又係我係7年前同埋隻肥豬扒一齊買, 應該係絕辦野啦....
monkichi0210 發表於 2007-11-10 11:07:09 | 顯示全部樓層
呢個的確係R33!!!!
 樓主| dinnersuper 發表於 2007-11-10 11:13:00 | 顯示全部樓層
都唔係好知tim ..
多謝各位人兄指點...
傑佬 發表於 2007-11-10 15:47:39 | 顯示全部樓層
pug 發表於 2007-11-10 19:16:29 | 顯示全部樓層
日本周圍都有得買,一定吾係絕版!
 樓主| dinnersuper 發表於 2007-11-11 00:18:29 | 顯示全部樓層
哦..咁仲正..快d 去日本買番個啦..
仲有..個粉色好靚呀!!!!
hobby123 發表於 2007-11-11 09:06:34 | 顯示全部樓層
Where place buy this shell in Hong Kong?
RX-7FD 發表於 2007-11-11 20:42:32 | 顯示全部樓層
kws......   極X 都有la~
NCP10 發表於 2007-11-11 23:12:30 | 顯示全部樓層
係咪架.....
wardenlo 發表於 2007-11-11 23:59:41 | 顯示全部樓層
曰本真係有R32?唔係要R33!......

[ 本帖最後由 wardenlo 於 2007-11-12 00:01 編輯 ]
ALEXANDER 發表於 2007-11-12 00:16:08 | 顯示全部樓層
黑媽媽,乜都睇唔到,我話係R35
 樓主| dinnersuper 發表於 2007-11-13 23:42:35 | 顯示全部樓層
再加多少少野上去!!!

有"定風翼", 側鏡, 水潑.
成個車型出晒黎
IMG_0255.JPG
IMG_0256.JPG
monkichi0210 發表於 2007-11-14 00:10:06 | 顯示全部樓層
即刻變O左七人車..........咁大隻翼坐多兩個.......
 樓主| dinnersuper 發表於 2007-11-14 15:16:03 | 顯示全部樓層
勁似..有隻街機(90年) 四條友玩..架車勁Q ..d改裝大到阿媽都唔認得...
waiyu419 發表於 2007-11-24 21:31:55 | 顯示全部樓層
粉紅色果架真係好靚
wasino3318 發表於 2007-11-24 21:41:52 | 顯示全部樓層
嘩,裝埋定風尾翼仲正!唔知裝咁大隻尾翼會唔會行起上黎定d既呢?
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 18:02 , Processed in 0.050284 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表