RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 10595|回復: 42
收起左側

我又8x4(更新咗)

  [複製鏈接]
man01 發表於 2010-4-15 21:27:10 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
本帖最後由 man01 於 2010-5-7 20:09 編輯

DSC00001.JPG DSC00002.JPG DSC00003.JPG DSC00004.JPG
啊賢 發表於 2010-4-15 21:29:04 | 顯示全部樓層
又有新攪作~!
不過我都有~!
 樓主| man01 發表於 2010-4-15 21:33:35 | 顯示全部樓層
回復 2# 啊賢
我都有bor~
hochan 發表於 2010-4-15 21:37:23 | 顯示全部樓層
我都有
waiyu419 發表於 2010-4-15 22:59:11 | 顯示全部樓層
讚這好
啊賢 發表於 2010-4-15 23:56:19 | 顯示全部樓層
幾時有車放呀~!
好悶呀~!
浩仔 發表於 2010-4-15 23:59:43 | 顯示全部樓層
10個珍.........
 樓主| man01 發表於 2010-4-15 23:59:58 | 顯示全部樓層
回復 6# 啊賢

問吓樓上果位師兄咪得law~~
Jazz_Wan 發表於 2010-4-16 03:29:49 | 顯示全部樓層
10個趣..............
Bb-james 發表於 2010-4-16 19:36:18 | 顯示全部樓層
10個悶................
SF-scat 發表於 2010-4-16 19:57:27 | 顯示全部樓層
我都好耐冇放車啦
卍亮卍 發表於 2010-4-16 20:24:05 | 顯示全部樓層
SF-scat 發表於 2010-4-16 22:16:42 | 顯示全部樓層
咁你幾時同我地放返次呢
卍亮卍 發表於 2010-4-16 20:24



    好快好快...等我啊下..
id19642000 發表於 2010-4-16 23:36:21 | 顯示全部樓層
鬼面罩感覺怪怪的,好像少了什麼?
 樓主| man01 發表於 2010-4-16 23:52:42 | 顯示全部樓層
回復 14# id19642000
個殼都未上色
Suzuki1105 發表於 2010-4-17 00:44:09 | 顯示全部樓層
這個師兄真變態
Ar_飛 發表於 2010-4-17 02:16:28 | 顯示全部樓層
朋友-你既轉向是否用兩隻servo-
卍亮卍 發表於 2010-4-17 14:51:25 | 顯示全部樓層
朋友-你既轉向是否用兩隻servo-
Ar_飛 發表於 2010-4-17 02:16



    師兄,我沒記錯係兩個的
mhc~man 發表於 2010-4-17 23:34:25 | 顯示全部樓層
8x4幾好唔錯
 樓主| man01 發表於 2010-4-18 00:38:02 | 顯示全部樓層
回復 19# mhc~man
你又整噃部
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-28 09:46 , Processed in 0.188848 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表