RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 3586|回復: 4
收起左側

m車呔問題

[複製鏈接]
audioyiu 發表於 2009-6-3 04:44:59 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
m車係咪無棉呔,禁用咩廠咩度數好呢
12wai3 發表於 2009-6-3 04:53:58 | 顯示全部樓層
1# audioyiu

師兄, Yeah Racing同 Xpress 有出棉呔比M 車用[26 Deg]. 兩間廠既呔係一樣的. 我自己用緊, 幾好.
gary 發表於 2009-6-3 10:34:11 | 顯示全部樓層
raymen 發表於 2009-6-3 13:06:25 | 顯示全部樓層
Xpress and Yeah racing , which one is more durable...?
 樓主| audioyiu 發表於 2009-6-3 15:26:31 | 顯示全部樓層
2# 12wai3

THX! CHING
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-26 02:02 , Processed in 0.081972 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表