|
自從3月4日交收後, 佢話無充電試唔到, 仲話放心試有事打比佢, 之後返屋企試完後其中一架坦克有問題,
不能原地轉, 要向前行之後再轉灣先得, 想打電話比佢及問佢係o米仲有D配件未比我, 第二天
打比佢打極電話都無人聽, 第二天打比佢就唔通(應該佢set左我個電話做黑名單)所以打左成個星期都唔通,
條友無責任感又無信用, 佢唔聽我電話就預左呃錢拉, 無事就無事有事就失蹤, 不知所為, 正契弟,
區區$400 又唔係好多錢, 無錢唔好玩RC, 貨車, 坦克拉, 正丐衣------你唔認我都無你乎,
只不過你人格值$400 真可憐
https://www.rc-evo.com/xbbs/forum.php?mod=attachment&aid=NjAyNzk1fDVjY2RiZjZjMWM4ODI2YTMyNWY3Y2FjMmZhZTI1YTU0fDE3ODI1NjQ2OTg%3D&request=yes&_f=.jpg
https://www.rc-evo.com/xbbs/forum.php?mod=attachment&aid=NjAyNzk2fDU3ZjYwYzk5YjU5MDE4NmNiMzZhNjUyMTE4NGEzMGRjfDE3ODI1NjQ2OTg%3D&request=yes&_f=.jpg
https://www.rc-evo.com/xbbs/forum.php?mod=attachment&aid=NjAyNzk3fGJkZWM0OWJhOTBjNmU5MzlhMTI4ZjU2ZDc2NzViOTM4fDE3ODI1NjQ2OTg%3D&request=yes&_f=.jpg
https://www.rc-evo.com/xbbs/forum.php?mod=attachment&aid=NjAyNzk4fDJiNjUxYTI5MmY0MDE4MDE4ZjBlYWZhM2JhYTc5NGQ2fDE3ODI1NjQ2OTg%3D&request=yes&_f=.jpg
https://www.rc-evo.com/xbbs/forum.php?mod=attachment&aid=NjAyNzk5fDYyYjk2NWJlZGFkMzEzNmFjNzljZmI1NmM3OTM4ODU0fDE3ODI1NjQ2OTg%3D&request=yes&_f=.jpg
https://www.rc-evo.com/xbbs/forum.php?mod=attachment&aid=NjAyODAwfDVmMDE0YmY4MTMxOGU5ZmM2YmI5MjAwOTYzY2U2YzVifDE3ODI1NjQ2OTg%3D&request=yes&_f=.jpg
補充內容 (2012-3-23 01:14):
應該係嚴正投訴賣家…30機 先正確
補充內容 (2012-3-23 01:29):
應該係嚴正投訴賣家…30機 先正確
補充內容 (2012-3-23 01:29):
應該係嚴正投訴賣家…30機 先正確 |