RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 6384|回復: 6
收起左側

請教貨櫃重噴

[複製鏈接]
 樓主| kaihungcheung 發表於 2020-6-23 16:50:40 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
之前噴得衰想重新噴過,請問師兄應該點洗走舊有D油同力架的
cs1 發表於 2020-6-23 17:16:40 | 顯示全部樓層

你部係乜型號?如係 R620-R470.

你買過成套殻一定化算。
AMAT 發表於 2020-6-23 19:40:51 | 顯示全部樓層
買過就當然係快,不過個人覺得唔多環保......唔通真係掉咗佢咩.....

出現好似有果啲BRAKE油嚟溶咗啲漆,你試下SEARCH返BRAKE油清漆啲文章啦.....有人講解講。
 樓主| kaihungcheung 發表於 2020-6-24 01:32:01 來自手機 | 顯示全部樓層
benz 3363, 如果買新殼推薦邊道買,太久沒玩只識去廣華街果幾間
AMAT 發表於 2020-6-24 13:45:07 | 顯示全部樓層
kaihungcheung 發表於 2020-6-24 01:32
benz 3363, 如果買新殼推薦邊道買,太久沒玩只識去廣華街果幾間

創昇,萬里,車中樂都可以問吓。

Lipton 發表於 2020-6-25 09:15:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Lipton 於 2020-6-25 09:18 編輯

汽車brake oil (DOT 3)或者 五金鋪 化白水
cs1 發表於 2020-6-27 22:39:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cs1 於 2020-6-27 22:40 編輯
kaihungcheung 發表於 2020-6-24 01:32
benz 3363, 如果買新殼推薦邊道買,太久沒玩只識去廣華街果幾間


Benz 3363 , 未見過有淨殻 BODY出售,

市埸上只有 R620/R470. 全套車殼可以出售,約$600.



                               
登錄/註冊後可看大圖
   


                               
登錄/註冊後可看大圖










您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-24 09:15 , Processed in 0.051292 second(s), 15 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表