RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 3739|回復: 4
收起左側

vm2 or M18

[複製鏈接]
mickybruce2006 發表於 2012-10-17 00:35:48 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
小弟有玩1:10 touring car Xray T3, 不過係新手。又想試下M車,我係唔係應該玩vm2呢?點解香港無Xray M18呢?我應該點選擇呢?這各M車師兄指教。謝謝!
GigaRacer 發表於 2012-10-17 01:30:48 | 顯示全部樓層
VMII can use the same battery, motor, servo, ESC.....etc.
Evo5 發表於 2012-10-17 17:14:06 | 顯示全部樓層
M18 is not M car ching !!!!!
gos 發表於 2012-10-17 17:18:08 | 顯示全部樓層
if u want to take a 4wd M car, VM2 is the 1st choice.
 樓主| mickybruce2006 發表於 2012-10-17 20:12:29 來自手機 | 顯示全部樓層
多謝各位師兄回復。我有另一個問題,M車中,那一架比較硬?比較耐用?
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 15:41 , Processed in 0.077295 second(s), 15 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表