RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區
標題:
市面上有D係摩打連電變究境掂吾掂?
[打印本頁]
作者:
elton888
時間:
2009-12-29 12:52
標題:
市面上有D係摩打連電變究境掂吾掂?
我見市面上有D係摩打連電變的,
究境掂吾掂?
我係用在tt01的,最好9T以上,
hkd700以下,
有咩好介紹?
有勞大家.
作者:
Q-pet
時間:
2009-12-29 13:05
你700幾蚊可以買套好盈9T 60A
我都用緊9T 60A玩TA-05
作者:
elton888
時間:
2009-12-29 13:10
但係tt01個膠底頂得住嗎?
作者:
Q-pet
時間:
2009-12-29 13:17
但係tt01個膠底頂得住嗎?
elton888 發表於 2009-12-29 13:10
登錄/註冊後可看大圖
頂到..但用到5.5就會掃牙..
我地土瓜灣有人用120A 8.5R玩
有個用120A 5.5就好易掃牙
作者:
elton888
時間:
2009-12-29 13:29
唔該晒c hing.
作者:
memberbilly
時間:
2009-12-30 01:46
買電子野要小心,最好出kws 睇睇,,呢度二 手區都有,不過d價錢仲貴好多 .有好多人係二手區專做 新手生意
小心小心~~~
作者:
清清
時間:
2009-12-30 01:51
幾百蚊套裝實差小小架喇!
作者:
vwsl
時間:
2009-12-30 17:25
Hobbywing is a fair choice for new hand...good price and average performance.
作者:
happygirl
時間:
2009-12-30 18:31
8#
vwsl
agree x 2 !!!!!
作者:
siu
時間:
2009-12-30 20:44
咁請問700幾蚊好盈9T 60A有無感架?
作者:
vwsl
時間:
2009-12-30 21:28
11#
siu
應該是有感的,買之前問清楚吧!
作者:
cycheng21
時間:
2009-12-30 23:01
師兄,請問有感同冇感有何分別?因以前玩電直,bushless motor没有分有感和冇感的.
作者:
vwsl
時間:
2009-12-31 10:33
有感應該能提供更跟手指的反應
歡迎光臨 RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區 (https://www.rc-evo.com/xbbs/)
Powered by Discuz! X3.2