RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 3409|回復: 9
收起左側

黃雨有冇得玩平路車?

[複製鏈接]
gtimax 發表於 2009-3-5 20:02:04 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
TRACK會唔會積水?明日想玩
thanks
chungtsai 發表於 2009-3-5 20:26:19 | 顯示全部樓層
佢哋改左快track,12秒跑1個圈,超激!
cman 發表於 2009-3-5 23:29:44 | 顯示全部樓層
係mylaps.com到睇,好多人11.x秒跑1個圈
老判 發表於 2009-3-6 03:16:21 | 顯示全部樓層
@肥基@ 發表於 2009-3-8 08:35:19 | 顯示全部樓層
勁超快..........
teamc 發表於 2009-3-8 21:19:02 | 顯示全部樓層
今天私片超 好玩, more than 50 peoples in TRC
chungtsai 發表於 2009-3-9 00:05:27 | 顯示全部樓層
cman 發表於 2009-3-9 17:00:01 | 顯示全部樓層
個driver台企到20個咁多
見人就篤 發表於 2009-3-9 19:26:27 | 顯示全部樓層
原帖由 cman 於 2009-3-9 17:00 發表
個driver台企到20個咁多

一定無問題啦!!
cman 發表於 2009-3-11 19:45:58 | 顯示全部樓層
係下面行過會
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-27 19:01 , Processed in 0.108070 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表